donderdag 4 mei 2017

De NRC Ontdekt de Waarheid 2

Anoniem heeft een nieuwe reactie op je bericht "De NRC Ontdekt de Waarheid" achtergelaten:

Norman Finkelstein's blogpost. Jonathan Cook on Marwan Barghouti, the hungerstrike, the PA Abbas, Hamas Fatah and Trump Inshallah

En voor ik het vergeet 'Eigen doden eerst!'



Geplaatst door Anoniem op  stan van houcke op 4 mei 2017 om 14:23:00 CEST 

Dick W. Stol 




aan mij
Dick W. Stol heeft een nieuwe reactie op je bericht "De NRC Ontdekt de Waarheid" achtergelaten:

Dick Stol. Stan ik heb n.a.v. dit artikel geprobeerd het gebeuren rond Derk Walters in een bredere context te plaatsen. dickstol.blogspot.nl 



Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...