zondag 19 juni 2016

Modern Slaves







2 opmerkingen:

Anoniem zei

Te true face of The Renters society...

Hier, daar en overal eigendom dat verhuren verkoopt als eigendom... (FUCKED REPEAT) Op smartphones, via social media, in de microsoft of google shop, in de universiteit maar nooit in de basis, de woning van waaruit men opereert? Engeland is anders? 2015 Amsterdam real estate prices going up a whopping 17+ percent as if increasing wages not misbelief in giving in to living in endless debt to get a life makes it happen.

Wat mij geenszins verbaasd is dat er wel rellen zijn bij voetbal maar dat 'het volk' de gestolen goederen van FIFA bazen niet eenvoudig confisceert. Het zijn blijkbaar gedomesticeerde onruststokers die een doel dienen, inbreken bij eventueel vergelijkbare armoedzaaiers lijkt logischer. Wat verontrust mij toch?

Anoniem zei

Nu ja hoe kom ik erop

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...