zondag 3 januari 2016

Ruud van Dijk. Universitair Docent

geachte meneer van dijk

in verband met een artikel op mijn weblog wil ik
naar aanleiding van uw opiniestuk in de 
volkskrant weten welke boeken u geschreven 
heeft over dit of andere onderwerpen.
vriendelijke groet
stan van houcke
journalist/auteur

Dijk, Ruud van




Geachte heer van Houcke, Beste Stan,

Ik ben de senior editor van de Encyclopedia of the 
Cold War (2008, Routledge). Mijn proefschrift, 
niet gepubliceerd,ging over de Duitse kwestie in 
de vroege Koude Oorlog. Verder heb ik 
voornamelijk artikelen en hoofdstukken 
gepubliceerd als wetenschapper. Toen ik in de VS 
woonde en werkte (1988-2008) schreef ik geregeld
opiniestukken voor Nederlandse kranten 
(Parool, GPD bladen). Natuurlijk geef ik ook 
steeds college over dit en aanverwante thema's. 
Ben benieuwd naar uw stuk--zal het blog 
in de gaten houden.

Hartelijke groeten,

Ruud van Dijk

Vervolgens stuurde ik ook hem http://stanvanhoucke.blogspot.nl/
2016/01/vluchtelingenstroom-49.html



Dijk, Ruud van

11:44 (6 uur geleden)


aan mij

   
Bericht vertalen
Uitschakelen voor: Engels
Dank. Vlug even bekeken. Ik geloof dat we 
het oneens zijn!

RvD

Stan van Houcke stanvanhoucke@gmail.com

18:09 (1 minuut geleden)


aan Ruud
ik weet het wel zeker. ik ga door met mijn kritiek 
op jouw beweringen. wanneer je wilt reageren 
dan zal ik jouw reactie opnemen en weer 
van een commentaar voorzien. in een ware
democratie is dit de normale gang van zaken, 
maar in nederland is dit helaas niet het geval. 
ik verzoek je dus publiekelijk te reageren, 
om op die manier een serieuze discussie 
over de vs mogelijk te maken.
vriendelijke groet
Stan van Houcke

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...