woensdag 31 juli 2013

Heleen Mees en Geert Mak 2


Als ik bedenk wat ik nou 'typisch Amerikaans' vind, in combinatie met 'it's just land', denk ik aan Donald Trump in de BBC-documentaire 'You've been Trumped' uit 2011.

Anthony Baxter's film on the David and Goliath-style conflict between a group of proud Scottish homeowners and American tycoon Donald Trump, as he gets set to build a huge golf resort on an environmentally protected site in Aberdeenshire.

Als je die nog niet kent zou ik hem zeker gaan zien Stan. Ik heb hem hier in zijn geheel gevonden:
http://viooz.co/movies/15994-youve-been-trumped-2011.html

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...