donderdag 11 oktober 2012

Bert Brussen



Ik ken Bert Brussen verder niet. Ik lees nooit wat van hem, maar via de website The Edge of Europe verneem ik nu dat deze Brussen geflipt is. Hij zelf schrijft: 'Jaren van stalking en laster hebben me gesloopt.' Waarom stopt hij dan niet met stalken en belasteren van mensen als het hem zelf sloopt en niet zijn tegenstanders? Even een citaat van deze schreeuwlelijk:

'Ik stel voor dat we Rosanne bombarderen tot boegbeeld van de Fuck You Babyboomers-beweging en nu meteen doorpakken: ze kunnen heus wel kapot die babyboomers. Voorwaarts huidige generatie jongeren! Weg met de linkse waarden en het respectfatsoenfascisme! Ruimte voor onze veelbelovende generatie kunnen we ook gewoon maken! Meer in NRC Handelsblad

De zogenaamde generatie van 'babyboomers' kan 'heus wel kapot.' Ik betwijfel dat: Bert Brussen gaat nu toch eerder 'kapot' dan mijn generatie. Dat komt denk ik omdat hij niet kan schrijven. Brussen snapt de taal niet. Hij denkt dat de taal de dienstmeid van de gedachte is en niet de moeder. Inderdaad. Geen Stijl.

1 opmerking:

Sonja zei

Verrassing: ik bepaal nog altijd zelf wat ik op mijn weblog schrijf en, nog veel belangrijker, wat ik voel, waarover ik wil grienen en wat ik kut vind. Zonder dat ik dat ga verantwoorden. Tabee!

http://www.bbrussen.nl/2012/10/11/ene-natasha-gerson-heeft-een-mening/

NRC. Goedemorgen en Welterusten

  Goe Vandaag 16 APRIL 2024 Goedemorgen, Oekraïne slaakt een noodkreet: door het tekort aan munitie dreigt Rusland op alle fronten terrein t...