donderdag 23 augustus 2012

Help Tara en Marlies


Change.org
Help mijn 4 jarige gehandicapte dochter de woonruimte te vinden waar ze recht op heeft

stan -
Mijn dochter en ik krijgen al 1.5 jaar geen geschikte woonruimte in Purmerend. Tara is 4 jaar en heeft Mitochondriele stofwisselingziekte hierdoor is ze fysiek en verstandelijk gehandicapt. Om een goed leven te kunnen leiden hebben we een speciale aangepaste woning nodig.
Ondanks een advies van een onderzoeksbureau geeft de gemeente Purmerend ons geen urgentie, terwijl we hier wel recht op hebben.
Al deze tijd worden we van het kastje naar de muur gestuurd en zijn we genoodzaakt boven bij mijn ouders te wonen. Hierdoor moeten we Tara elke dag opnieuw naar beneden en boven tillen. Het enige wat we willen is samen een geschikte aangepaste service woning in Purmerend. Zodat Tara zo zelfstandig mogelijk van het leven kan genieten.
Daarom ben ik een petitie op Change.org gestart, om steun te krijgen en er voor te zorgen dat de wethouder WHO, de Roald Helm van de Gemeente Purmerend ons de geschikte woning toewijst waar wij recht op hebben.
Veel dank,
Tara en Marlies

Geen opmerkingen:

US Jews and Non-Jews Working Together

  Husam Zomlot @hzomlot · 12 u Moving 12:07 a.m. · 25 apr. 2024 · 11,8K Weergaven https://twitter.com/ofercass/status/1783256489295052990