dinsdag 10 juli 2012

Syrie 52


Beste Stan en bezoekers: kijk in deze context eens naar de volgende door mij vertaalde en ondertitelde documentaire:
http://www.youtube.com/watch?v=Y_dVlY9tJ2o&html5=True

Ik werk me al jaren de pleuris om bep. dingen te helpen uit de doeken te doen. En dit is zo'n enorm onthullende docu over 'hoe de dingen werken', maar het schijnt maar weinig mensen te interesseren. En dat sluit goed aan bij hoe 'de macht' in alle talen zwijgt over dat hyper genante onderwerp, nml. '(NWO)Fascisme = Commercie X fundamentalisme'.

groeten

Eheu

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah, dank Stan. Want jij bent iemand van goede wil en met een redelijk verstand, weet ik.

Let goed op je zelf (you don't know...).

Groet

'ACH!' (Eheu!)

Sonja zei

Hier alle drie delen (2 uur) in betere kwaliteit
http://video.google.com/videoplay?docid=8061307149260436858

U.S. Foreign Policy - Secret Wars of the CIA

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...