zaterdag 18 december 2010

Martien Pennings in de Volkskrant 10

Een cartoon uit het antisemitische nazi-propagandablad Der Sturmer. 'De vreemde, de ander, de jood, de Arabier' wordt altijd afgeschilderd als de grote bedreiging, de vijfde colonne van allochtonen die uit zijn op het zuivere bloed van de onschuldige autochtonen. Let op het mes, en het 'kromzwaard', zoals de antisemieten dit wapen steevast noemen.
multi1
Dit is het soort 'antisemitische' plaatjes die bij de praatjes van de racist Martien Pennings wordt geplaatst. http://brabosh.com/2010/10/19/nazisme-islam-israel-de-islam-is-een-nazisme-avant-pendant-et-apres-la-lettre/

Ik heb al eerder mijn verbazing uitgesproken over het feit dat overal de luidruchtigheid van extreem rechts elke discussie over wat dan ook onmogelijk wordt gemaakt en dat de commerciele media dit toelaten onder het mom dat ze de gewone mens aan het woord laten. Dat we hier te maken hebben met verbale extremisten maakt hen niets uit, discussie is in dit calvinistisch land altijd problematisch geweest. Naar aanleiding van een interessant stuk op een Volkskrant site reageerde ik om vervolgens een scheldende onbehouwen Martien Pennings achter me aan te krijgen. Ik heb aldus geantwoord:



stan van houcke schreef op 18-12-2010 19:27 Waarschuw de redactie
Even ter informatie voor mensen die serieus ingaan op de beweringen van Pennings. De stijl van Martien Pennings is onbehouwen en leidt niet tot een dialoog. Dit schrijft hij op internet aan een dame:

'Grote Filosofen Met Piemel zouden hier jaloers op kunnen worden. Goddomme, Nahed, meid, dit is wel castrerend hoor! Al moet ik aan de andere kant zeggen: ik kan hier ook best een stijve van krijgen. Niks verkrachtends bedoeld, overigens. Ik ben geen Arabier of Zuid-Afrikaanse neger! Nou ja, ik ben dus heel ambivalent: tussen een assertieve erectie (geen zwarte, zo groot is-i niet) en geïntimideerd verschrompelen in, dus. Mooi hoor. Je bent een vrouw voor een goed gesprek, Nahed. En dan heel langzaam aftasten . . . . God, wat zit ik literair mijn best te doen! Zou ik dan tóch homo zijn? Temeer daar jouw kalender aan mijn keukenmuur hangt. "Mijn keukenmuur", dat schreef ik echt totaal gedachtenloos op . . . Geloof je me? Dag schatje.
Martien Pennings.'

http://hoeiboei.web-log.nl/hoeiboei/2007/06/vorige_maand_an.html

Bij Pennings is sprake van een belemmerde seksleven, zoals hij 14 jaar geleden de lezers van Trouw meedeelde. Op de vraag: 'wat staat uw geluk in de weg?' verklaarde Martien:

'Het antwoord moet luiden: herpes genitalis... Ik heb het gelukkig alleen op mijn penis, maar wel vrij vaak... Na enig inlevend nadenken, mijnheer Frisch, begrijpt u dat een en ander het liefdesspel enigszins bemoeilijkt en belast. En aangezien sexualiteit voor mij altijd een bevestiging van mijn vitaliteit en een overwinning op de dood betekende, staat die herpes mijn geluk danig in de weg.' Et voila, hij zegt het zelf: 'aangezien sexualiteit voor mij altijd een bevestiging' is 'van mijn vitaliteit en een overwinning op de dood betekende' kan de conclusie niet anders zijn dan dat 'zijn vitaliteit' een geweldige deuk heeft opgelopen en de 'overwinning op de dood' onmogelijk is geworden.

Martien Pennings gedraagt zich als een racist, en heeft een ernstig probleem met zijn mannelijkheid (dat volgens hem in zijn geslachtsdeel zit), zoals opnieuw blijkt uit deze e-mail die hij schreef

'Goddomme, Nahed, meid, dit is wel castrerend hoor! Al moet ik aan de andere kant zeggen: ik kan hier ook best een stijve van krijgen. Niks verkrachtends bedoeld, overigens. Ik ben geen Arabier of Zuid-Afrikaanse neger! Nou ja, ik ben dus heel ambivalent: tussen een assertieve erectie (geen zwarte, zo groot is-i niet) en geïntimideerd verschrompelen in, dus. Mooi hoor. Je bent een vrouw voor een goed gesprek, Nahed. En dan heel langzaam aftasten . . . . God, wat zit ik literair mijn best te doen! Zou ik dan tóch homo zijn?... Geloof je me? Dag schatje. Martien Pennings.' http://hoeiboei.web-log.nl/hoeiboei/2007/06/vorige_maand_an.html





Deze malloot reageerde als volgt:

Martien Pennings schreef op 18-12-2010 19:56 Waarschuw de redactie
Kijk, dat is nou het niveau van Van Houcke.
Dit stukkie - (ik had een slok op, toen ik het postte: nóóit meer doen!) heeft-ie geloof ik al een keer of vijf op allerlei fora geciteerd.


Martien Pennings schreef op 18-12-2010 20:05 Waarschuw de redactie
En hier is volgens mij de helft van gelogen.
Iets wat ik wel geschreven heb is zeer sterk "verrijkt".
Vooral die neger en die Arabier herken ik niet en dat gelul over die lul.
Enfin, nogmaals, dit is het niveau van debatteren van Van Houcke.





Grote Filosofen Met Piemel zouden hier jaloers op kunnen worden. Goddomme, Nahed, meid, dit is wel castrerend hoor! Al moet ik aan de andere kant zeggen: ik kan hier ook best een stijve van krijgen. Niks verkrachtends bedoeld, overigens. Ik ben geen Arabier of Zuid-Afrikaanse neger! Nou ja, ik ben dus heel ambivalent: tussen een assertieve erectie (geen zwarte, zo groot is-i niet) en geïntimideerd verschrompelen in, dus. Mooi hoor. Je bent een vrouw voor een goed gesprek, Nahed. En dan heel langzaam aftasten . . . .

3 opmerkingen:

Sonja zei

Aanrader, kritiek op Pennings:
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/blaasjes.html

Anoniem zei

Grote viezerik. Dat dronken mensen, dus ook deze grote viezerd, echt vertellen wat er in ze omgaat, ontgaat hem. Verdient een SM- behandeling en dan langzaam aftastend, zolang dat er niets meer te verschrompelen is. Bah, vies ventje. Zal me niets verbazen dat hij ook wat met kinderen heeft, maar eens even gaan onderzoeken.

anzi

Anoniem zei

Opvallend dat figuren die de terreur van Israel aanhangen vaak personen zijn die met dit soort vunzige commentaar aankomen. Vunzig voorbeeld doet vunzig volgen, zullen we maar zeggen.

anzi

De Holocaust Is Geen Rechtvaardiging meer Voor Joodse Nazi's

Eitan Bronstein, bezig de geschiedenis van straten, wijken en steden terug te geven aan Palestijnen en daarmee aan de Joden in Israël. . Zev...