dinsdag 14 december 2010

Femke Halsema. Oef. 14

Dit is een bladzijde van Twitter. Kan iemand mij uitleggen wat dit precies is? Deze geheimtaal? Deze kreten. Waarom moeten we dit weten: 'Nu hoop ik nog op tijd te zijn voor de première van Loft'?Waarom moet de buitenwereld dit weten? Waarom houdt de zelfbenoemde stem van links zich niet bezig met de mensenrechten, net als meneer Pechtolt, mensenrechten die nu dreigen te worden ondergesneeuwd door minister Uri Rosenthal omdat zijn economische belangen volgens hem belangrijker zijn en waarom is zijn absurde bevoordeling van Israel geen item voor Halsema? 

Get short, timely messages from Femke Halsema.

Twitter is a rich source of instantly updated information. It's easy to stay updated on an incredibly wide variety of topics. Join today and follow @FemkeHalsema.

Get updates via SMS by texting follow FemkeHalsema to your local code.
Codes for other countries

FemkeHalsema

  1. Nu hoop ik nog op tijd te zijn voor de première van Loft #uitje
  2. @Sophietje70 eehhm, geen idee ... ;)
  3. Zegt de NS-meneer: 'er is een groot vermoeden dat deze trein niet rijdt'. Omzwachtelend taalgebruik #nsfail
  4. @alej8008 dat moet ik inderdaad geweest zijn.
  5. Tot gisteravond laat gewerkt, vanochtend al weer vroeg in Den Haag aanwezig. Kan wel een paar luciferhoutjes gebruiken.
  6. @pphilippart en wie mag dat dan wel zijn?
  7. Lange dag vergaderd. Ook over #zedenzaak. Behoefte om ieders verontwaardiging te uiten strijdt met besef van gemakkelijke symboolpolitiek.
  8. @petramesselink Dat moet je ook zeggen en ik mag hopen dat hij zich diep schaamt.
  9. @EstherPrade tang ... varken
  10. @huibzelf Ook vrouwen kunnen kunnen pedo zijn. Je maakt nu elke man verdacht en dat is absurd
  11. @HuubBellemakers Zeg dat wel. Dat is het mooie aan de rechtsstaat: beheerst de begrijpelijke en rauwe emoties uiteindelijk.
  12. @AlexTemmingh Als je het in de krant had gelezen, in antwoord op een journalist, dan had je er wellicht geen probleem mee gehad #oudemedia
  13. @pvansoest ik kijk niet maar lees het op twitter
  14. Hoe voelt een journalist zich, die staat te posten voor een kinderdagverblijf en ouders vraagt naar hun 'emoties': gegeneerd, mag ik hopen
  15. @ericvanderburg sterkte!
  16. Verschrikkelijk. Ouders en kinderen wens ik alle medeleven, rust en privacy.
  17. Begrijp ik nou goed, @ElinevN dat #herobrinkman met een echte jongerenorganisatie in debat mag en dan wegblijft?#koudwatervrees
  18. @Henk__en_Ingrid Dat is aardigheid/hoffelijkheid: maar komt in jullie woordenboek niet voor, geloof ik.



1 opmerking:

Sjuul van Dissel zei

"Dit is een bladzijde van Twitter. Kan iemand mij uitleggen wat dit precies is? Deze geheimtaal? Deze kreten."

Dit?
English: Reed Warbler feeding a Common Cuckoo chick in a nest.
Photo: Per H. Olsen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Reed_warbler_cuckoo.jpg

De Holocaust Is Geen Rechtvaardiging meer Voor Joodse Nazi's

Eitan Bronstein, bezig de geschiedenis van straten, wijken en steden terug te geven aan Palestijnen en daarmee aan de Joden in Israël. . Zev...