donderdag 10 juni 2010

Rik Delhaas van de VPRO 2


Sonja heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Rik Delhaas van de VPRO" achtergelaten:

Op dinsdag 30 maart plaatste ik een reactie bij 'Villa Westbank'
http://weblogs.vpro.nl/buitenland/2010/06/08/einde-blokkade-gaza-in-zicht/

Een dag later was die verdwenen - ook uit 'wachtend op moderatie'. Ik stuur hier een email over naar het betreffende contactadres buitenland@vpro.nl . Die email kreeg ik kort daarna teruggestuurd als zijnde onbestelbaar.

31 maart stuurde ik mijn reactie en bovenstaande naar info@vpro.nl
Email terugontvangen (van Dini Bangma): wij sturen uw vraag door naar "de coordinator buitenland"

Op 2 april wordt er gereageerd door een van de schrijfsters:

Sonja,
we vinden je mail nergens terug. Als je een reactie wil plaatsen, doe dat dan eventueel nogmaals bij > plaats reactie en dan komt het eerst in een depot terecht, en als wij goedkeuren vinken (en alleen de grofste mails laten we niet door, die van u gewoon wel), dan moet het goed komen.
Vervelend, maar het is geen onwil onzer kant.

Ik ben wel pas woensdag as weer op de redactie, dus dan kan ik het op het net zetten,

vriendelijke groet,
Ellen van Dalen
vpro

Mijn email was dus niet goed gelezen, want mijn vraag ging over een reactie op het VPRO weblog, en niet over een email. Daarnaast had ik ook al aangegeven dat ik 'wachtend op moderatie' stond. Ik had geen zin om het weer te proberen.

----------

En nu staat er weer een reactie van mij bij Rik Delhaas al een dag in de wachtstand.
http://weblogs.vpro.nl/buitenland/2010/06/08/einde-blokkade-gaza-in-zicht/

Gaat die straks ook 'verdwijnen'?

Geen opmerkingen: