maandag 12 april 2010

Het CIDI/Wilders 2




Dat het CIDI als pro-zionistische lobby groep in Nederland opereert als belangenbehartiger van een staat die het internationaal recht permanent schendt is tot daaraan toe, maar dat binnenkort door de Nederlandse belastingbetaler gefinancierde zionistische Kamerleden de belangen van deze schurkenstaat gaan behartigen is volgens mij een treurige ontwikkeling. Het Nederlandse parlement is er toch niet om de extremistische belangen van een andere staat te behartigen? Of vergis ik me? Laten die Kamerleden dan in Israel gaan wonen. Waarom blijven ze hier? Ik stel dit omdat de PVV het zo vaak heeft over een dubbele loyaliteit, twee paspoorten, etc. Hoe zit dat met de toekomstige CIDI/Likoed Kamerleden?

2 opmerkingen:

Paul zei

Het Nederlandse parlement is er toch niet om de extremistische belangen van een andere staat te behartigen?

New Law Could Deport Thousands of West Bank Palestinians
http://www.informationclearinghouse.info/article25195.htm

Trouwens opvallend dat vandaag alle comments verdwenen zijn bij artikelen ,op een andere browser duikt er soms maar 1 op,terwijl er gisteren meer stonden.Is me al vaker opgevallen dat de commentsectie hier soms wat instabiel is.

Anoniem zei

dat bewijst weer het politiek voeren van deze tijd het is zo zoinistisch ,en de haat en oorlog tegen de islam zullen ze nooit winnen want de moslims geloven nog anno 2010 in god maar de westerse staatsburgers zijn niets meer dan mariote van de vrije metselaren omdat ze zich laten beinvloeden door de media die in handen is van deze organisatie, laten we weer terug gaan naar het begin we zijn allemaal mensen

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...