donderdag 4 februari 2010

Eva M. Kellerman. Heks. 5



Aan het antisemitisme van Eva M. Kellerman komt maar geen eind. Ze schrijft nu weer dit:

Tot op heden is er niemand die paal en perk gaat stellen aan de eisen van de joden. Dit is maar het begin van hun eisen. Binnenkort eisen zij een ziekenhuis alleen toegankelijk voor joden.

Wordt vervolgt.

Zie: http://www.frontaalnaakt.nl/archives/00001212.html


En weer een andere Eva M. Kellerman, of misschien wel dezelfde, schrijft:


eva.m.kellerman


Mijn naam is eva.m.kellerman. Er blijkt een" dame?" met mijn naam op de website te zitten. Het is al diverse keren voorgekomen dat een valse man/vrouw mijn naam misbruikt. Indien mogelijk zou ik de redactie willen verzoeken na te gaan wie deze persoon is? Onder mijn naam worden regelmatig anti-Israel inzendingen gestuurd. De politie in A'dam is al jaren op zoek naar deze figuur.
MVG. eva.m.kellerman.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wil de ware Eva 'eindelijk eens opstaan'?
Opvliegen!

Wel wat jaloers op die monomanische laatste zin:
'De poltie in A'dam is al jaren op zoek' naar me.

Niet de plaatselijke, nee,
de hoofdstedelijke!
Tismaardatjetweet.

Teveel aandacht (5!),
meer iets voor 'n 'raar-maar-waar' rubriekje.

Ton

Claartje zei

Moslimhaters die zich druk maken Jodenhaters

Wereld word steeds gekker

POLITICIANS? NO. MAD MEN!

  S.L. Kanthan @Kanthan2030 Western politicians are absolute clowns, but they have no self-awareness. “Iran’s actions are reckless!” Surpr...