donderdag 2 juli 2009

Ronny Naftaniel van het CIDI 14


Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op dit verzoek aan Ronny Naftaniel:

Beste Ronny Naftaniel,

Bij deze doe ik een beroep op jou als mens en als directeur van het Centrum Informatie Documentatie Israel (CIDI). Steun Ezra Nawi, een joods-Israeli van Arabische afkomst, een mizrahi, die voor vrede is en daarvoor samenwerkt met de Palestijnse bevolking die zwicht onder de decennialange terreur van de zionistische bezetting. Aangezien jij en je organisatie claimen de informatie en documentatie over Israel te verzorgen, is mijn verzoek nu aan jou: verspreidt informatie over de zaak Ezra Nawi! In afwachting van je antwoord,
vriendelijke groet,
je oude kameraad en journalist,
Stan van Houcke

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...