zondag 26 oktober 2008

Vruchtbare Aarde

Vriend en kunstenaar Rob Schrama stuurde me dit:

'Beste vrienden en bekenden,

hierbij stuur ik de nieuwsbrief door van het tijdschrift 'Vruchtbare Aarde'(verkrijgaar bij de betere boekhandels) en uitgegeven door mijn goede vriend Bart Hommersen. In dit nummer staat een interview met Jeannette Albers met wie ik al jaren acties uitvoer voor vrede, zowel in Amsterdam als in Jeruzalem. Bovendien staat er ook een artikel in over mijzelf, een interview over mijn vredesmissies.

Met vriendelijke groet;

Rob Schrama'.

Zie: 'Een voorproefje:
Lopen naar Jeruzalem
Op haar vijftigste stond Jeannette Albers op een keerpunt. Met een minimum aan geld en bagage trok ze de deur achter zich dicht voor een tocht van duizenden kilometers... Lees meer »'

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...