woensdag 9 april 2008

De Israelische Terreur 352

Ik kreeg vanmiddag dit bericht:

'Salam! Gisteren was ik in Hebron waar het Israelische leger 14 scholen en weeshuizen wil sluiten. Als zij hun dreigementen waarmaken, komen 7000 kinderen zonder school en 4500 kinderen zonder dak boven hun hoofd. We kregen een rondleiding in een van de scholen en in het meisjesweeshuis. We spraken met Mohamad Abu Snineh, een 12 jarige scholier die tot zijn achtste in Amerika heeft gewoond en nu misschien wel zonder school komt te zitten. Lees mijn verslag op : http://www.kristelsweblog.web-log.nl/ en zie daar ook de link naar mijn foto album online. Als je actie wilt ondernemen, ga dan naar de website http://www.cpt.org/ en schrijf/mail/bel naar verantwoordelijke politici om deze onbegrijpelijke actie van het Israelische leger te voorkomen!'

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...