woensdag 3 oktober 2007

Groen Links 2



Uit de reacties op de site van Femke Halsema blijkt dat de meerderheid nogal gereserveerd zijn tegenover het enthousiasme van de Groen Linkse fractievoorzitster voor Hirsi Magan/Ali, medewerkster van een extreem rechtse Amerikaanse denktank. Lees bijvoorbeeld deze reactie:

'Ik woon in de VS en zelfs vlakbij Washington, DC. Ik vraag me of hoe reeel de bedreigingen aan het adres van Mevrouw Hirsi Ali werkelijk zijn in de VS. Nederland is een andere zaak, daar zit iedereen op elkaar's lip. In de VS valt ze nauwelijks op, we hebben hier veel vreemde vogels, waaronder onze president. Ik was blij voor Nederland dat zij van haar af waren en nu komt ze dus weer terug. Ay ay ay!Mevrouw Hirsi Ali heeft haar persoonlijke problemen verward met inzicht in de Islam en Nederland is er van links tot rechts ingevlogen en doet dat nog steeds. Het verbaasd mij niets dat ze voor een rechtse denktank is gaan werken. Dat is het soort mensen dat na een aanval in Irak nu een aanval in Iran goedpraten. Geef Mevrouw Ali de bescherming die ze nodig heeft maar neem haar alsjeblieft niet serieus.Het verbaasd me ook dat niemand in Nederland bezorgd is over het geweldadige Christendom dat Bush uitdraagt. Progressieven, wordt eindelijk eens wakker en laat je niet langer voor het Amerikaanse karretje spannen! Weg met de Jan Salie geest! Als Nederland (en Europa) geen progressieve buitenlandse politiek kunnen ontwikkelen, wie moet het dan doen? Weg met stoorzenders als een Wilders! Laat de zogeaamde Islam critici in hun blog gaarkoken, maar nogmaals, negeer ze.OK, na dit Transatlantische geluid, over en uit. Het is tijd voor mijn medicijnen...
A progressive voice of America

zuijlen
Voorbijganger

Uit: Verenigde Staten
Geregistreerd: 03 Oct 2007
Bijdragen: 1
E-mail'

Zie: http://forum.groenlinks.nl/viewtopic.php?id=1561&p=3

1 opmerking:

Thesingh zei

Volgens mij zijn Femke, Lousewies en Ayaan persoonlijk met elkaar bevriend. Daarom hielden/houden ze elkaar de hand boven het hoofd. Het is inderdaad al heel erg verdacht dat de AEI Ali heeft aangenomen en dat Femke Halsema zich daarbij niet achter de oren krabde. De AEi word onder andere gesteund door Exxon/Mobil. Een bedrijf waar Groen Links normaal gesproken niet mee geassocieerd wil worden.

Antisemitisme? HAHA

  Abu Har al-Goudhadi @HarryVeenendaal · 32 m Geestig. Nauwelijks Kamerleden tijdens het #antisemitismedebat . Donderdag 16:00 uur. Vrijdag ...