dinsdag 15 november 2005

Benefiet voor Pakistan!

Na het bestuderen van mijn weblog emailde mijn dochter Alexandra me met de volgende opmerking: 'Wat ik alleen nog een beetje mis is de aanwezigheid van jonge mensen. Zoveel jonge mensen en organisaties van jonge mensen zijn enthousiast bezig met actuele onderwerpen.' Ze gaf me een folder van een groot feest, georganiseerd door haar studentenvrienden: 'Cultuurschok! Benefiet voor Pakistan. Sugar Factory 16 november 20.30-04.00 uur. Entreedonatie 10 euro. De gehele entreedonatie gaat naar giro 800800. Een enorme ramp heeft zich voltrokken in Pakistan, maar er is nog lang niet genoeg hulp! Kom dus op 16 november naar de Sugarfactory om de miljoenen slachtoffers van de ramp in Zuid-Azie te helpen. Check ook: Right here! Right Now! For Pakistan a benefit party. 2 rooms, 20 dj's 10 live musicians. Saturday 19-11-05 at Club Strand-West. Amsterdam. www.sutrafunk.com/pakistan.html De Sugarfactory is op de Amsterdamse Lijnbaansgracht 238.

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...